Humor på hög nivå!

Fasiken va ont i armen jag har!

Min lill kille är allt bra rolig han vi kollade på mumin och i ett avsnitt (vi kom inte längre än 10 min på första avsnittet)
så snubblar snorkfröken när hon springen vilket var roligt enligt Antonio men såg verkligen på honom hur han lyste upp när hon snubblade haha!

Sen springer hon för att hämta mumin pappa och han ligger i en hängmatta och när hon ropar på honom blir han jätte förvånad och kollar upp ur hängmattan och då PANG ramlar han det samtidigt som han säger vaaa och så viker sig Antonio av skratt!
Han tycker det är as roligt och han ville kolla på det om och om igen och varje gång tyckte han att det var lika roligt.
Efter att ha spolat tillbaka typ 10 gånger kommer jag på att man kan upprepa så att det roliga spelas om och om då sätter jag det och sen går in till Bel för att natta henne och efter en stund av skratt blir Antonio jätte ledsen för han tycker att jag ska vara med honom.

Mellan gråtet så hör man världens skratt då pappan ramlar ner och sen börjar han gråta igen så håller han på så ett bra tag till Bel var nattad :D

Jätte gulligt haha.
Jäkligt härligt att man kan ha sån humor och det har han fått från sin papi han är nämligen också så att han spolar tillbaka typ 1000 gånger och tycker att det är lika roligt varje gång :D
Medans en annan tröttnar efter typ 5 gånger mina knas bollar.

Antonio har precis somnat tror jag hans papi kom hem vid 8 och nattade honom direkt men han blev lite ledsen men nnu är det tyst och har varit det en stund så då sover nog båda.

Vi var på balkongen för att kolla efter papi

Kommentarer
Postat av: Viola :)

Fin blogg! Vad har du gjort idag?:)

2010-06-30 @ 21:52:06
URL: http://aalltidjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0