Förvånar mig fortfarande

Alltså hur dum kan man få vara.
Kollade runt lite på nätet när bebisar kan börja sitta i gåstol och hittade en massa om föräldrar som tycker att gåstolar var jätte farliga.
Varför?
Jo hittade en tjej som skrev att hennes unge hade ramlat ner för trappan när hon satt i den och att hennes typ boroson också hade gjor det dom hade lyckats ta sig förbi grinden och ramlat ner.

Men alltså för det första gindar sätter man ju fast så hur kan en liten unge på ca 6 månader få upp den lixom?
Då har man ju inte stängt den ordenligt.
För det andra så är det ju knappast gåstplens fel att ungen ramlade ner från trappan.

Uch nej sånt gör mig irriterad att folk inte kan ta sitt eget ansvar och måste skylla på saker fel.
Det är ju som att jag skulle skylla på sängen när Antonio ramlade ner därifrån
"Använd inte sängar dom är farliga barn kan ramla ner därifrån!"
Haha nej det var helt vårat fel att vi lät honom sova i den ensam som tur var har vi inga ben på sängen så den är inte så hög.



Nej ska ta och försöka sova igen.
Var tvungen att kolla runt lite på dop dikter Isabels Gudfar vill läsa en och nu tror jag att jag hat hittat en bra ska kolla med min man i morgon bara också så att han gillar den.

Tänke fixa med slipsarna i gårkväll men jag somnade med Antonio och vaknade inte förens vid 1 då kunde jag inte somna om.
Har en massa saker att tänka på så då måste jag fixa lite innan jag somnar.

Oj oj nu håller Antonio på att vakna godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0