Fattar inte vad det är med folk!


Isabels dop var jätte fint och kalaset efter var trevligt men det blev inte direkt som planerat.

Det började redan dagarna innan med att några sa att dom inte kunde komma för att dom skulle åka till landet,
då kan man ju undra om det var livs viktigt och om dom verkligen behövde göra det den här helgen.
Det var nära familj dessutom men tydligen tyckte dom tre eller två att det var väldigt viktigt och att dom absolut inte kunde vänta tills nästa helg.
Inte bara det utan dom iringde inte och sa det själva utan mamma ringde för att kola vilka som skulle komma.
Jävligt dålig stil!

Sen var det folk som var så jävla töntiga och inte ville komma för att det var andra personer som inte kom,
går man på dop för att träffa kompisar eller för att fira personen som döps???
Uch och fy alltså!

Efter dopet gick vi till våran lokal där våra mammor hade fixat jätte fint och gjort tårtor och så
verkligen fixat alltså.
Fattar folk att folk har planerat det här och ansträngt sig för att det ska bli fint?
Antagligen inte för efter säkert minder än 20 min så hade hälften av alla gärsterna redag gått.
Seriöst vad är det med folk okej om man ska jobba eller så men bara att gå och inte ha något annat det tycker jag är riktig jävla dålig stil.
Tur att Isabel inte var större fatta vad ledsen hon hade blivit när nästan alla gått efter 20 min.
Jag blev jävligt besivken och våra mammor också.

Inte nog med det det var folk som skulle komit som inte dök upp som inte ens hörde av sig fast dom sa att dom skulle komit.

Ni får usräkta att det blev massa klag och svordommar här men jag är verkligen riktigt förbannd på alla puckon som beter sig så.
Varför?
Jo för det känns ju lagom kul att se att folk inte ens kan stanna ett tag på efter ett dop.
Hur ofta blir man bjuden på dop?
Och dom som vi bjöd var ju sånna som vi verkligen todde skulle uppskatta det här och visa att dom ville och brydde sig men nej så var det ju inte.

Kommentarer
Postat av: Bella

uch vad tråkigt när dte blir så där =(

Vi döpte alexander när han va 5 månader, vi slapp iaf tråkiga människor som inte kunde komma. alla kom förutom 2 personer men deras lilla flicka var sjuk så d förstår man ju... va ni många på dopet?

Vi hade ca 60 gäster va jätte kul :) men fick jaga iväg folk efter lite me rän 2 timmar då vi bara hade lokalen i 3 timmar o skulle städa. haha helt galet!



Kram på dej/er

2010-06-07 @ 14:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: Tina

Å,va tråkigt att inte folk kommer när man har räknat med dom och dom som gick tidigare,jag förstår dig att du blir förbannad.

2010-06-07 @ 19:23:51
Postat av: Marina mamma till antonio

Fan vad dålig stil av dom:s shit kan fatta hur drygt de borde ha känts för dig.

2010-06-07 @ 20:48:16
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: sabbe

äh va inte ens sur NU vet du violka som finns vid din sida... skit i alla andra... det är du o dina barn, det är deras förlust om de inte vill va med er barnen missar inget i livet genom att inte ha dessa människor omkring dom.

2010-06-07 @ 23:00:22
Postat av: Rebecka

usch..vad tråkigt att det ska vara så som du berättar..men var inte ledsen dom människorna som du pratar om förtjänar inte ens eran närvaro kram

2010-06-08 @ 00:31:15
Postat av: alec

Jag förstår att du är besviken, inte minst calle eftersom det va hans vänner, (sonia, jag och carro) men du måste förstå att JAG inte vill sitta där själv, efter allt som hänt, kanske jag behövde någon att gå med, det kändes för jävligt att inte gå och jag bad verkligen carlos om ursäkt, han förstod allt, sen kan jag inte prata för dom andra, men jag ville inte gå själv, sitta där, ha typ ingen att ptara med, ni upptagna med allt fixande, det skulle kännas konstigt speciellt allt mellan oss.. förstår att du är besviken, men jag hörde av mig innan.. Och tycker lika mycket som dig att när man väl är på ett dop stannar man mer än 20 min, förstår att det kändes fel...



MEN HUVUDSAKEN ÄR ATT ALLT GICK BRA I KYRKAN, NI ÄR STOLTA, GLADa. så får ni sluta tänka på oss puckon som inte kom, eller dom som gick tidigare, det här är eran dag, och jag önskar jag hade kommit...



aja detta ska inte va ett "åh förlåt förlåt mig för att jag inte kom, och jag skyller på det och det.." utan jag skriver bara varför det blev så att jag inte kom, calle vet det och förstår så jaa kanske du har lite överseende jag vet inte... Fina bilder iaf på er alla, bra matchning :)



/alec

2010-06-08 @ 08:01:38
URL: http://viljanattstannakvar.blogg.se/
Postat av: Glappkaft [meox.blogg.se]

Följa varandra via bloglovin? (fotoblogg) Det leder till att båda får mer besökare! :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1302041/glappkaft/follow



Ta en titt på min fotoblogg http://meox.blogg.se

2010-06-08 @ 10:16:17
URL: http://meox.blogg.se/
Postat av: Nati

Fy vad ledsen jag blir för din skull när jag läser. Jag hade minst sagt blivit jättebesviken!

Men jag måste få säga att du har grymt söta barn :D hoppas jag får så söta i framtiden! Haha

2010-06-09 @ 01:37:25
URL: http://amorsito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0