Begravning

Det var en väldigt väldigt fin begravning en släkting opera sångaren Caroline Gentele sjöng med en annan ingift släkting och så var det en kille som spelade trumpet väldigt fint.
Efter begravningen var det gravsettning på judiska kyrkogården.
Det var alltså min mormors storebror som begravdes.
Mormor ligger på samma kyrkogård men inte på den judiska familjegraven.
Det blev lite mat efter det bjöds på laxpate eller hur det stavas och jag lyckades äta två bitar och lite sallad och en halv potatis.
Dessutom en liten bit äppelkaka, väldigt stolt är jag över mig själv.

Släkten är roliga dom tyckte det var jätte roligt att jag hade två barn och var gift :D
Alla frågade hur det var med dom och så var det en som frågade hur det var med mitt barn så sa jag du menar mina barn.
VA HAR DU TVÅ!!
haha vi ska få vara med på släkt trädet också coolt va dom ska göra ett jätte stort.
Och det är ju bara jag utav Rinnan kusinerna som har barn och är gift så det blir extra roligt!
(Av 8 kusiner alltså, dessutom är jag näst yngst) :D

Mötte upp alla mina tre älsklingar utanför ica så handlade vi lite till kvällen ostbågar får se om jag lyckas få i mig några.
Plutten somnade väldigt snabbt och han är så söt vi lästa pek boken där var det en bild på en snigel så började han sjunga "Akta dig akta dig"
As gullig jag visste inte att han kunde sjunga den :D
Så vi sjöng den och bää bää typ tusen gånger sen kom hans papi in och så sjöng vi lite till innan han blev nöjd.

Ikväll ska vi kolla på film :D jippi
Haha ha en trevlig kväll!

Skruttarna i går.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åhh vad söta dina ungar är!!

2010-06-11 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0