Äntligen kan man ta det lungt

Bus ungarna sover äntligen eller aa Isabel har sovit sen kl 7 men Antonio vägrade sova vid 8 så han fick vara uppe tills 10 då somnade han äntligen.

Vi har haft en jätte trevlig dag Isabels gudfar var som sagt här från halv 4 till kl 10.
Vi åt middag tillsamans och sen när han åkt hem och jag lyckats natta Antonio så fixade jag och min man en vatten pipa och rökte lite på balkongen.
Trevligt och mysigt men den fungerade så där så vi ska fösöka i morgon igen.


Uch såg precis att jag var jätte dålig på att ta bilder idag men några blev det i alla fall.


Antonio hade jätte roligt i parken ich sprang runt som en galning haha hanblev het svettig o mössan blev helt blöt men som tur var kunde han ta en liten pause med vatten och salta pinnar.

På bilden högst upp på Isabel han ni se att hon har en fin klocka på sig :D

Hoppas det är fint väder i morgon igen så vi kan vara ute hela dagen igen,
nu blir det film och sen ska jag sova god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0