21 År och Dop

Dopet var jätte fint och prästen var riktigt bra.
Robin (Gudfar) fick bära fram Isabel och Gudmor (moster) fick bära dop vattnet.
Det var ett ganska långt dop måste jag säga eller så kanske det bara känndes så för att jag bar på Antonio hela tiden och det var tungt.
Han hade inte hunnit sova inna så han var helt slut.
Isabel var också jätte duktig och hon gnällde bara en gång men det skulle jag också gjort för det såg ut som prästen höll på att tappa henne och höll henne typ upp och ner vet inte riktigt vad han höll på med men men.

Efter var det fika i våran lokan och våra mammor hade gjort jätte fint och så hade dom fixat med massa tårta och bål och mandel tårta.

Fick massa beröm och kommentarer för att vi matchade ihop alla fyra :)
Så klart vi är snygga familjen haha.

Isabel fick massa fint blandannat ett bebis armband och ett bebis haldband med namn och födelse dag på och en massa penagr till hennes konto och ur söta stumpor som ser ut som om man har ballet skor på sig.

Antonio fick också några presenter som tur var och jag fick en.


Efter fikat så följde jag med mamma och morbror och yngsta kusinen och vi åkte till mormor och morfars grav och planterade några blommor.
Det var jätte hemskt för det var en liten bebis som nyss blivit begraven där som var förtidigt född och då började jag nästan storgrina tänk om det hade varit Isabel.
Min lilla älskling min vackraste lilla flicka.

Efter det hämtade vi upp syster och åkte hem till min moster som inte var hemma men min morbros och kusin bor där tills i morgon men i alla fall så åt vi middag och jag lyckades äta en riktig ordentlig middag för första gången på tre fyra veckor.
Gissa om jag är stolt.

Vi stannade till 9 och sen åkte vi hem och nu kan jag äntligen pusta ut och ta det lite lungt.

Tänk i dag är jag 21 och igår var jag 20 vill gärna vara 20 igen haha
Det var två stycken idag som trodde att jag fyllde 19!
Snacka om att ha bra koll och båda var familjen.

Det blev inte alls många bilder idag jag glämmde helt bort min kamera och min syster hade glämmt sin kamera hemma och min mamma hade lånat ut sin så här är dom som togs med min kamera ska föröska se om jag kan få andras bilder från dopet också.


Kommentarer
Postat av: anabell

søte ungan dine var :)

2010-06-06 @ 02:32:46
URL: http://slemmen89.blogg.no
Postat av: Rebecka

ååh vad fina ni är!!

2010-06-06 @ 15:30:16
Postat av: Tina

Grattis i efterskott.Söt klänning din dotter har på ävenlilla sonen är så gulligt klädd.

2010-06-06 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0