1 Juni 2010

1 Juni i dag barab 4 dagar kvar tills jag blir 21!!

Idag har jag gjort ett misstag och det är att jag klippte mig på ett billigt skit ställe ser ut som tjejen bara klippt rakt av fast jag sa att jag ville ha etapp.
Dessutom hittar jag inte saxen så jag kan fixa det själv.
Mamma betalade så jag gick inte till samma ställe som förra gången men jag skulle lätt kunna betala 400 igen för att få det bra.
Uch uch uch skulle lyssnat på mig själv.

Dagen har annars varit bra Antonio har varit frisk och jag och Isabel har gosat och sovit.
Jag tog med båda ungarna för att möta upp deras papi efter jobbet.
Tog ut båda ungarna ur vagnen ocg tog med dom in till stället där min man jobbar och klant som jag är glömmde jag plånboken två mobiler och min kamera i vagnen.
Som tur är fanns allt kvar.
Efter det gick jag och klippte mig.

Isabel fick sova direkt eftersom att kl var kvart i 7 och middagen blev rester så nu nattas Antonio och snart är det sista avsnittet av desperate housewives.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

ååh så fint hår :D



sv: Företagen hör av sig till mig oftast men annars så är det jag som hör av mig till dom :)

2010-06-01 @ 21:24:19
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej! Ser att du gillar Desperate Housewives. Jag har precis lagt upp ett sno stilen-inlägg om fruarna. Kom gärna in och kika!

2010-06-21 @ 14:04:22
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0