Vad kan man sysselsätta honom med?

Hej och hö!
Kom precis att tänka på att det fanns något sommat program för en massa år sen där dom alltid sa så.
(intressant jag vet!)

Det är kallat är och en massa massa flugor.

Antonio och jag har precis varit och kollat på en massa kor dom var as fega dom gick in så fort vi kom nära.
vi har varit och fikat på ett jätte gulligt fik där det också fanns en gammal vattenkvart vi hittade en skadad fågel han var helt sönder pickad.

Det blir lite halft bråkigt här Antonio är på Lima en hel del då blir mamma arg och när Lima morrar åt Antonio blir jag arg på Lima och då blir mamma arg på mig :P

Antonio har verkligen svårt att sitta stilla han vägrar att sitta och läsa en bok han vill bara springa runt HELA tiden,
vet inte riktigt vad man ska hitta på som han kan göra.
Menar jag måste ju kunna sitta med Isabel en stund utan att han ska bli rastlös och hoppa upp och ner som en liten groda.

Det är ju skönt att vara på landet men som sagt tror att vi ska åka in i morgon igen och sen åker vi ut på fredag och då följer min man med också.
I alla fall så hade jag tänkt att man kanske skulle köpa lite fingerfärg som han kan ha ute på gräsmattan.
Men vad kan man köpa mera?

Vanliga leksaker är ju inte så jätte roligt tycker Antonio så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på.

Just nu diskar han medans mamma lagar mat därför passar jag på att blogga lite men nu ska vi äta middag får se om jag kanske bloggar senare ikväll.
Alltså om jag inte somnar när jag nattar Antonio :P

Jag och min man har en dejt på datorn sen haha vi ska spela spel :D

Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Gniztra

Mobilskal,lösluggar,bling bling..

Här finns allt..

Kolla in på.

WWW.GNIZTRA.COM

2010-07-24 @ 20:13:06
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: Therese klemola

aw vad söt blogg du har !

2010-07-24 @ 22:37:10
URL: http://tezziih.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej där! Kolla in mitt senaste inlägg i bloggen för tips om riktigt snygga kläder till din lilla tjej eller kille!



Hope u like it :)

2010-07-26 @ 15:50:59
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0