Nu är det fixat!

Jag är helt slut det är grymt varmt ute.

Kl 11 gick vi hem ifrån och nu är kl 3.
Vi mötte upp Maya och Lilima vid skärholmem och gick till en frisörsalong och som tur var tog dom hål i öronen på bebisar.
Tror det var jobbigare för Maya och Lilima eftersom att hon är så stor men det gick bra för båda tjejerna.
Båda var ledsna en liten pytte stund och sen var det bra.

Antonio hade fått en glass och en klubba han vägrade slänga glassen och skulle absolut äta upp klubban så efter en stund var glassen helt smält men jag fick slänga den som tur var.

Nu ska vi vara hemma en stund innan vi går till parken, som tur var så somnade båda ungarna i skärholmen och sov till vi kom till våran station.
Har köpt två stora halvor vatten melon haha dom måste tycka att jag är konstig som köper så mycket vatten melon hela tiden.
Det r så jädrans gott alltså jag lever på vatten melon på sommararna finns inte bättre.

Blev ingen bikin provade en men sen gav jag upp hatar att köpa bikini så istället blev det 5 små bilar till Antonio och en dregglis till Bel.
Lika bra det för det är som sagt roligare att köpa saker till dom.
I morgon ska jag och min man till tatueraren och nu ska vi boka tid hoppas jag för jag vill ha den klar tills vi åker till landet och jag ska "ge" min man hans tatuering som överaskning.

Ser ni hennes örhänge?
Vackert :)


Fick nyss ett sms att mitt paket från Buzzador.
Mitt första paket så det ska bli roligt att få testa.

Kommentarer
Postat av: Prettyjunkie

Älskar din blogg :)

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Kramar

2010-07-09 @ 16:24:41
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: camilla kilen

fin blogg :)

2010-07-09 @ 17:15:50
URL: http://camiillakiilen.blogg.no/
Postat av: julia Wilberts

Åh, så fina barn du har! Haha, jag hade aldrig vågat låta min bebis ta hål i öronen (om jag hade haft en bebis, dvs.), men det blev ju jättesött! :)

2010-07-09 @ 20:52:16
URL: http://juliawilberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0