Hemma igen!

Godkväll äntligen är vi hemma jätte skönt!
Det är alltid lika härligt att komma hem från att varit borta några dagar får alltid samma kännsla när jag kommer in i lägenheten samma som första gången vi var här och tittade.

Det var verkligen inte kärlek vid första ögonkastet men det är ju våran första gemensama lägenhet så därför älskar jag känslan att komma hem till min(våran) lägenhet.

Ungarna tyckte det var minst lika skönt att komma hem det märktes verkligen haha eller så var det bara det att dom inte behövde åka bil mer i dag.

Imorgon ska vi åka in till stan måste ha en bikini sen ska Bel få ta hål i öronen om jag vågar.
Sen blir det till att handla tyg, ingen lugn och ro nu när man äntligen är hemma i stan.
Skulle aldrig klara av att bo på landet jisses jag skulle dö efter en vecka även om man inte gör så mycket här hemma är det skönt att allt finns så nära.

Jaja nog om det Antonio är uppe och väntar på sin papi som ska natta så jag kan ta ett långt långt varmt bad.

Min lill kille är så gullig så fort jag säger att jag älskar honom måste jag också säga att jag älskar hans papi och Bel annars blir han arg.
Sen säger han att han älskar mig sin papi och bel också :D
Han säger också hela tiden att Nono stor pote (pojke) mamma stor picka (flicka)
Så söt :D
Fast i bland blir jag stor pojke och Antonio stor flicka :P

Juste idag fick Bel smaka mango pure för första gången det var okej men inte gott men Antonio älskade det och åt upp hela burken :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka vackra sommarbilder !!!!!

2010-07-08 @ 20:55:19
Postat av: J✫hanna

hihi, vilka söta bilder!

2010-07-08 @ 22:12:16
URL: http://minusaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0