En del människor är värre än råttor!

Tycker människor är sjukt puckade fattar inte vad det är med folk är det brist på uppfostran eller vad är det frågan om?

Igår stod det i tidninge att hatet mot Judar har ökat sen förra året med över 50%.
Det är en sak som jag ALDRIG fattat varför man har ett hat mot Judar vad har dom gjort er?
Folk som lyssnar på sina föräldrar när det gäller att dom ska hata Judar är bara svaga små skitar som inte har någon ryggrad!

Eller okej om vi ser det på det här sättet
att man inte älskar allt eller alla är inget konstigt jag måste själv erkänna att det finns vissa människor från en del länder jag inte gillar och människor som är på ett annat sätt som jag inte heller gillar men det är en jävla skillnad.

Jag går inte runt på stan och kallar folk för fula eller dumma saker och jag skulle aldrig kunna tänka mig att ens bry mig om att göra något dumt mot någon för att jag inte giller personens religon eller bara för att dom är homo.

Vad tror folk ska hända med tex Judarna bara för att dom blir hatade?
Att dom ska sluta tro på det dom gör och bli så rädda att alla Judar försvinner?
Haha säger jag bara om ni inte fattat det innan så har Judarna tycker jag visat sig vara dom starkaste med tanke på det som hände under andra världskriget.

Jag spyr på folk som säger att dom hatar Judar eller ens kan säga elaka Jude skämt fy fan alltså visa lite respekt.
För att inte tala om alla äckliga HOR ungar som under andra världskriget lyssnade på hitler och började hata Judarna.
Eller som sa att dom var tvugna att göra som han sa för annars skulle dom bli dödade men man kan ju lixom tänka ett steg längre och tänka om alla INTE lyssnat på hitler kunde han ju dödat bäst han ville MEN hur många människor skulle det finnas kvar då!?

Tyck va ni vill men ge fan i ett visa det!
Visa att ni har lite ryggrad och skit i dom ni inte gillar för dom människorna lär ju inte försvinna!


Varför jag tar upp just det här med Judar är för att jag tycker att människor kan vara så jävla respekt lösa visst jag är inte själv Jude men vad vet ni om någon i min familj eller närhet är det?


Måste säga att det finns en människa som jag är riktigt stolt över det är min morfar.
Han föddes i norge och när andra världskriget kom så gick han och hans bröder med i motståndsrörelsen i Norge.
Morfar lyckades fly till sverige men han bröder hamnade i koncentrationsläger men överlevde som tur var.
Dom stod upp för det som var rätt och det får som all respekt för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0