Bad sol och lekparken

Det har varit ännu en sjukt varm dag vi väntade tills kl 4 innan vi gick ut.
Gick till badet här där det finns en stor pool och en liten pool Antonio ville inte bada jag blir så jädrans arg bara man tar på honom badbyxorna så vi fick skippa det men min man hann ta ett dopp innan vi gick vidare till lekparken.

Där var det skugga som tur var så där var vi väl till 7 sen var det bara att handla och gå hem och göra pannkakor.
Isabel fick sova direkt eftersom att hon ska sova vid 7 och Antonio nattas nu men det är ju inge dagos i morgon så då gör det inte så mycket att han somnar lite senare idag.

Jag fattar inte vad det är med mig var helt säker på att jag skulle till Bvc med Bel i morgon men tydligen var det i torsdags så nu är det bara att boka en ny tid, fan nu kom jag på att det var 6månaders kontrollen f*n villen klant jag är ibland alltså.
Jaja bara a att boka om.

Här kommer dagen i bilder, nu ska jag fixa lite saker här hemma ha det bra


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson

så fin blogg :)

2010-07-04 @ 22:59:00
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: alice

grym blogg du har!

2010-07-04 @ 23:35:56
URL: http://aliceandersson.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack för ditt svar :)

Har kört på nu i tre nätter utan att amma och det har gått jätte bra! Första natten blev jobbig för han vaknade hela tiden, men nu sover han heeela natten :)

2010-07-05 @ 08:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0