3 Juli 2010 en dag hos mamma

Sorry vet att det är as irriterande när man följer en blogg som är dålig på att uppdaterna.

Blir så när min kära man ger mig sovmorgon och låter mig sova till kl 1 så vi kan kalla det sovdag haha.
Som tur var ringde mamma och frågade om vi ville komma över till henne och äta lite.

Vi packade ner ungarna och åkte uch att åka tunnelbana var verkligen ingen hit det var så j*vla varmt och alla fyra svettades som grisar men som tur var somnade Antonio i alla fall och sov till vi skulle äta lunch/middag.

Det var härligt att vara ute hos mamma och Antonio fick springa runt naken och så badade han Limas hund,
Lima blev lagom glad men hon gav upp till slut.

Vi kollade på VM och jag fattar inte att Argentinga åkte ut men nu hoppas vi  på att Paraguay vinner annars Spanien!



Mamma körde oss hem men syskonvagnen fick inte plats i mammas bil så det får vi i morgon.
Man skulle nog ha två sulkys som man sätter ihop istället våran vagn är ju inte direlt lite även om det är den minsta syskonvagnen, när dom sitter bredvid alltså.

Vi kom hem ca halv 8 då skulle vi övningsköra lite så jag nattade Bel så körde vi en bra bit till Hammarbyhörjden till bagis sen till Konsum men dom hade inte Bels mat där så då fick mamma köra till Ica.
Där jag blev så förbannad som jag inte varit på flera år haha

Kl var 10 i 9 och Antonio behövde sova hade lovat min man att natta A i dag så jag kännde att jag ville komma hem snabbt så öppnades en ny kassa så precis när jag ställt mig och skulle börja lägga upp varor trängde sig en familj före även fast dom lagt upp varor i andra kassan då började jag bli förbannad men jag är en sån där som inte kan säga till när jag blir arg för jag blir överdrivet arg men i alla fall jag lastade upp alla mina varor det var inte lite heller då säger hon i kassan nej tyvärr den här funkar inte så ni får byta kassa.
Blev as förbannad så jag bara kasstade ner alla varot i korgen och ställde mig i en annan kö och slänge upp alla varor killen i kassan vågade inte riktigt prata med mig för han fattade att jag var förbannad haha stakarn.

Tur att man inte längre blir så arg :P


Tänk om typ 16år bara så får min lill plutt ta körkort galet.
Han älskar verkligen bilar :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

vilka mysiga bilder :)

2010-07-04 @ 15:36:10
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0