Inne dag

Har nyss vaknat efter att ha nattat Antonio och ska snart sova igen så jag orkar upp imorgon.
11.45 ska vi vara på bvc och träffa läkaren för Bel's 6månaders kontroll, fast det blir ju mera 7 än 6.
Hon blir ju 7 månader nästa onsdag.

Har i alla fall haft en inne dag idag städat busat kollat på tv och ätit.
Antonio gillar sina nya bestik så maten gick ner lite lättare i dag som tur var.


Antonio tycker det är jätte roligt att få kamma mitt hår men idag blev det lillasyster som fick håret fixat :)



Kommentarer
Postat av: Maria

En städdag skulle jag också behöva ha och jag har inte ens några barn att ta hand om. Får skylla på latheten :P Beundrar er som har barn men ändå hinner med allt!



*Kolla gärna in mig i musiktävlingen The Next Big Thing: www.snowfish.com/MariaSvensson

Jag har laddat upp låtar och videoklipp så lyssna och kolla gärna!



Hoppas du får en fin morgondag!

2010-07-22 @ 00:20:00
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe, oki! Och jag som tycker att hundarna stökar till :P

2010-07-22 @ 00:39:04
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0