Kattbajs sandlåda

Hej hej jag är tillbaka men det blev ingen lång promenad eller från t-centralen till slussen.
Syster letade efter eh grej att ha på sig på ett bröllop hon skulle på i morgon och jag hitta en jätte jätte fin och perfekt sak till Isabels rum  det kommer bli fantasktiskt.

Ni får inte se förens det är helt klart mamma skulle till Ikea med syster i dag så jag gav henne ett uppdrag får se om hon fixar det för då kanske rummet blir klart i helgen hoppas hoppas :D

Jag är i alla fall riktigt nöjd över mitt inköp även om det var dyrt men det var det värt för jag tror inte att så många andra har just en sån.

Det var i alla fall trevligt att träffa syster vi skulle ätit lite lunch men Isabel vägrade sova och jag fick bråttom så jag hann inte äta upp det vi köpt men syster stannade kvar en stund när vi gick.

Vi är hemma och bara tar det lungt just nu vi skulle igentligen gå ut på gården efter dagis men Antonio hade gjort nr2 och Isabel vägrade sova i vagnen och hon har bara sovit 70min på hela dagen vilket är för lite.



Det är verkligen skönt att det är fredag och att A är sommar ledig från dagis nu i helgen kanske vi går och badar i stora poolen här annars kommer vi leka i parken hela helgen om det är fint väder.

Men vi var ute i parken på väg från dagis en liten stund men sanden i sandlådan luktade kattbajs så vi gick.
Jag är helt slut nu och vill bara sova men jag ska sätta igång att städa nu ska nog ta ett glas saft först så man blir lite piggare haha.


Kommentarer
Postat av: lindsey

svar: I ullared på avdelningen med babytillbehör i gekås-varuhuset :)

2010-07-02 @ 20:53:01
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: När du lagt in koden till annonsen så skriv "<br>" under varje kod. <br> betyder radbrytning inom "kodvärlden" :P

2010-07-03 @ 10:42:51
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0