Tvätta

är perfekt att göra nu när det är så varmt ute då är det bara att hänga ut allt på balkongen så torkar det typ på tio min :D
Alltså kan man tvätta hur mycket som helst.

Bel ligger och äter hon har blivit ganska dålig på att äta sen vi var på landet jag trodde att det var vattnet där som smakade konstigt (för det tycker jag det gör)
men hon äter fortfarande dåligt så det är väl för att det är så jätte varmt.
Förösker ge henne mat ganska ofta så även om hon inte äter hela flaskan så blir det oftare.
Hon ska även få lite mango mos om hon inte somnar nu.

Antonio är duktig på att dricka som tur är vatten är det bästa han vill inte ha saft som tur är.
Själv hatar jag vatten det smakar äckligt men nu har jag köpt Loka och en citron så det är det jag får dricka.

Maten blir bara kontig nu när det är så varmt jag är inte alls hungrig Antonio är inte heller så hungrig men jag måste ju laga mat till honom och min man som ska ha middag när han kommer hem.

Idag hade jag tänkt att Antonio bara skulle få risgryns gröt han valde det själv.
Men det är bättre att han äter det än inget alls.


Vi har varit ute i två timmat en timme i parken och en timmes promenad.
Sjukt varmt och jag och Bel höll väl på att tuppa av på slutet medans Antonio sprang runt som en galning vilket inte är så konstigt eftersom att vi varit hemma hela dagen.
På slutet kände jag att jag var tvungen att sätta honom i vagnen så inte han skulle få sol sting.

När blir det svalare på kvällen?
Längar i alla fall haha.

Nu ska jag fixa mat till Antonio ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: bella

puh denna värme e hemsk för dom små men alexander verkar klara den bättre än vad jag o jimmy gör haha.. men d e så hemskt för vi hgar lika varmt i lägenheten som d är ute d e galet man kan liksom inte fly värmen nånstans.. ja tackar verkligen för att man har en stor uteplats så alexander kan plaska i poolen ...

2010-07-13 @ 19:39:22
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: ellen

fin blogg

2010-07-14 @ 09:55:11
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0