Trött

Godmorgon
Har varit vaken sen kl 8 men är skit trött och har världens huvudvärk.
Min man har precis gått till jobbet så nu blir det ingen vila på hela dagen jo kansk eom jag lyckas få Antonio att vila efter lunchen.

Vi ska gå till parken efter han har vilat så kan Isabel också sova nu på förmiddagen eftersom att hon nuförtiden vägrar sova i vagnen.

Blir till att städa här hemma också så det blir lite rent och fint just nu ligger det kläder överallt efter att jag flyttat om möbler inne i Bel's rum

Japp så blir nog våran dag hoppas ni får en bra dag hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den och kommer läsa den så kanske vi kan följa varann på bloglovin? :)

Xoxo

2010-07-05 @ 13:14:59
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Camilla

söta ungar och fin blogg! :) kram.

2010-07-05 @ 13:39:05
URL: http://camillafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0