Toppen dag

Den här dagen har varit jätte trevlig Antonios gudfar erbjöd sig att betala för oss på eriksdalsbadet.
Jag hade ingen bikini så vi mötte upp T i globen och jag fixade en bikini och köpte en bad groda och en bad boll till Antonio.
Vi åt på McDonalds och Antonio fick en ny keps och ett par badbyxor av sin Gudfar.

Vi begav oss till badet och kom dit vid halv tre och först var Antonio rädd men när T började skoja och när Antonio kastade bollen till honom så dök T under vattnet och det tyckte Antonio var jätte roligt så efter det gick det bra men det var bara jag som fick hålla honom i vattnet.

Vi hittade ett träd nära poolen så Bel satt i vagnen och vi höll koll.
Det gick jätte bra hon somnade till och med en stund och vi åt glass sen gick A med killarna till lekparken medans jag var med Bel på en filt på gräset.

Vi var där till kl kvart över 6 och det var riktigt riktigt trevligt allt var bra förutom två saker.
1. Mammorna lät sina barn kissa på trädet där vi satt och min man sa åt en av dom och hon gav honom en riktigt idiotisk förklaring.
Hon hade nämligen en 6 åring i poolen som inte kunde simma så därför fick den andra ungen kissa där.

Allvarligt kan ungen inte simma ska man verkligen inte bara lämna ungen där helt själv hur dum får man vara!?
2. Den nya bad bollen jag köpte till Antonio försvann, någon idiot snodde den.
Så J*vla onödigt!
Visst den var inte dyr men det är inte det som är saken kan inte en liten 2åring få ha en bad boll vid ett bad utan att någon tar den!

Igår när vi var ute på gården och Antonio cyklade själv för första gången :D


Jag är stolt över mina två älsklingar dom är så snälla och underbara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0