Tidig morgon

Tidigaste morgonen på länge.

Antonio var hungrig när han vaknade inte så kontigt med tanke på att han inte åt middag på kvällen.
Han åt en macka och nu stinker han smör, blää hatar smör lukten.
Så det går blir en duch för honom senare i dag plutten vakande tyvärr med feber så ska försöka få honom att vila lite snart och som tur är det inte lika varmt i dag det blåser som tur är.

Vi går nog ut på en promenad seare också annars tar vi nog det bara lungt.
Mamma kommer hem från sin sgling i dag så i helgen får hon hjälpa mig med att sy haha har helt glömmt hur man gör :D det var ju en massa år sen jag gick i skolan jaa gisses jag har inte gjort något på typ 5 år! :D
Dom senaste tre har jag varit gravid och tagit hand om mina små pluttar men förutom det så har jag inte gjort något annat.

Men snart blir det ändring på det fick hem ett brev här för någon vecka sen,
kom in på skolan så från och med augusti så ska jag läsa svaska A på distans 25 % eftersom att jag fortfarande kommer att vara mamma ledig så är det en bra början.

Får se hur det går att plugga hemma med två ungar, kan ju säga att jag inte direkt är så jätte duktig på att plugga det finns så mycket annat att göra haha.
Nej men det ska nog gå bra måste ju skaffa en utbildning och ett jobb fast det hade ju varit 1000 gånger lättare om jag visste vad jag ville jobba med när jag blir stor :D hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0