Sitter och bloggar i solen

God morgon alla glada här sitter jag på trappen och solar.
Fattar inte hur jag ska kunna stå ut i TRE veckor på landet, vi har varit här i en hel dag och det känns som vi varit här i ett helt år.
Finns inte mycket att göra men Antonio gillar det så det är bara att hålla ut för hans skull.
Två av veckorna här kommer i alla fall min man vara här men så klart är dte dom två veckorna som jag kommer vara borta hela dagarna på körskolan så vi kommer inte få någon riktig semester tillsammans.

Idag åker vi hem på vägen ska vi ta ett bad då kanske jag får bada med Antonio hoppas hoppas det skulle vara så mysigt.
Natten blev inte som planerad Bel somnade vid kvart över 7 och bara den kvarten hade gjort henne övertrött sen 20 i 8 gick jag och nattade A men vid halv 10 gav jag upp han vägrade och sova och mamma o Lima lät som två elefanter där nere inte nog med det utan det var en fluga i sovrummet och då är det inte så lätt att sova.

Han fick helt enkelt vara uppe och halv 11 gick vi och la oss alla fyra och han somnade på 10 min.

Nu kommer Antonio till mig och ger mig en massa fina blommor.
Helt underbar han är min son :D

Bilder kommer senare orkar inte ladda ner massa bilder nu.
Ska leka lite med min son nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0