Sin nombre

Uch den här filmen är verkligen hemsk, det är helt sjukt att männoskor går igenom det här varje dag och dom som försöker ta sig till Usa men inte lyckas försöker om och om igen.

Jag vet männsikor som lyckats ta sig till usa för att dom tror att dom får ett bättre liv där och jag hoppas verkligen att dom fick det också.

Uh nej det är hemst men det är bra att det görs filmer om det för då kanske folk förstår hur det år till i vissa länder och att man ska vara jävligt glad att man bor i sverige.
Att även om man inte har så mycket pengar så ska man vara glad att man slipper ta mig sig sina barn på ett tåg tak och försöka komma till ett annat land.

Men det är klart folk som kollar på fimen kanske bryr sig i 10 min sen kanske dom byter film eller stänger av tvn och så tänker dom inte mera på det, sjukt men sant.

Det men gängen vet inte ens vad jag ska säga om det.
Det är sjukt men jag förstår dom om man inte har någon familj ingenting så är det inte konstigt att man blir medlem i ett gäng.
Man får allt en familj vänner som alltid skyddar en.

Därför hatar jag små snot ungar här i sverige som leker att dom är små gäng skulle man sätta dom i tex Mexico skulle dom inte överleva en dag!


Fick i alla fall 10 av 10 verkligen värd att se!

Kommentarer
Postat av: C to the arina

Så søt blogg :o<3



kommentere tilbake?<3

2010-07-26 @ 23:55:07
Postat av: Anonym

hej ! vad tycker du om min blogg ? gå in och kika och ge mig lite respons ! :))

2010-07-27 @ 11:32:02
URL: http://johannaaaab.blogg.se/
Postat av: annis

Hej på dig , allt bra?:)

Jag har just startat en Fototävling i bloggen med TEMAT: din bästa sommarbild. Lust att vara med? Kolla in min blogg och se hur du anmäler dig och din bild! :D Lycka till!

2010-07-27 @ 11:42:42
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0