Kläder!?

Jobbig natt gick och la mig vid 20 över 3 men somnade inte förens vid 5,
hade ont i huvudet och låg och tänkte på en massa saker.

Som tur var började min man jobba vid halv 12 så jag fick sova tills han skulle gå.
Nu sitter jag här och väntar på att Antonio ska somna i soffan.

Somnar han inte inom 30 min så blir det vagn promenad.
Ska hämta ut ett paket från Nelly i dag har beställt två klänningar som jag hoppas ska passa.
Är lite trött på att gå runt i shorts och linne hoppas bara att det förblir vamt ett tag till nu haha så det inte typ börjar snöa i morgon så man måste hoppa direkt till vinter klädern :P


På tal om det här med kläder så hur tycker ni att man "ska" klä sig som mamma?
Har hört att en del tycker att man inte kan gå runt i kort klänning högklackat och urringat.
Jaa att vissa kläder helt enkelt inte passar mammor inte för att man kanske är tjock utan för att man just är mamma.

Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Haylee

Vilka otroligt vackra barn du har! Hittade din blogg genom en länk på Familjeliv :-) Har en dotter på 6 månader, och hennes pappa är från Peru. Jättefina namn har dina barn! Tack för en bra blogg. Kram

2010-07-21 @ 19:06:06
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Nu är jag just tjock så vissa kläder passar inte, men hade jag kännt för det så hade jag gått runt i kort kort. Ingen kan säga att det inte passar mig för att jag är mamma :)

2010-07-21 @ 23:21:48
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0