Han lär sig nytt varje dag

Fattar inte att jag kan vara så här sjukt trött, hatar att gå upp på morgonen.
Är i alla fall uppe nu vet inte riktogt vad vi ska göra i dag kanske gå och bada vi får se, har ingen direkt lust.

Igår var vi upp sent och kollade på Alvin och gänget 2 den var jätte gullig haha kunde inte låta bli att gråta lite för jag tyckte så synd om den tjocka lilla killen.
(Jag vet jag är inte normal) :D

Min lilla plutt ligger här med huvudet på mitt ben och kollar på tv.
Han är så mysig min skrutt och han kan säga morgon (godmorgon) mamma sen ger han mig en puss och en kram.

Nu ska vi göra oss klara för att gå ha en jätte bra dag.

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

haha barn är så söta :D

kul när det börjar lära sig lite saker :D

2010-07-10 @ 10:39:15
URL: http://myzaans.se
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

vad fin hon blev med örhängen :)

sv; jag tror inte att man MÅSTE fylla i en blixtrapport, jag gör iaf inte alltid det. men slutrapporten måste du fylla i och där ska du skriva vad du tyckte, vad andra tyckte osv. bara svara på frågorna helt enkelt :)

2010-07-10 @ 19:15:51
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0