Hallon plockning 27 Juli

Dagen började inge vidare hade ont i magen som f*n så jag försökte sova vilket inte var det lättaste när min man behövde sova efter natt jobbet och Antonio var vaken och Isabel gnällde men det var bara att bita ihop,
fick vila en timme för Antonio innan det var lunch time.

Dagen fortsatte inge bra min man vägrade att gå upp min mamma ringde och planerade om hela tiden först skulle vi övningsköra och fixa sy maskinen sen skulle vi plocka hallon och köra.
Sen skulle vi göra allt det där + att åka till tyresö.
Haha när mamma väl kom hit och min man gick upp höll mamma på att gå för att jag var så irriterad på dom två.

Vi packade ihop på 10 min och åkte och plockade en massa hallon!
Så jäkla gott Antonio tyckte det var roligt han gick runt med en egen liten bunke sen då och så sprang han till mig och tog en näve :D
Bel tyckte inte det bar lika roligt haha men Lima höll henne sällskap som tur var.

Det blev ingen tyresö vi hade bestämt att vi skulle åka till Andys lekland trodde inte det skulle vara så mycket folk.

Herregud säger jag bara!

Antonio behövde stövlar - Skopunkten
Isabel behövde mat - Wilys
Antonio behövde strumpor eftersom att jag måste ha det där så jag tänkte då köper vi det på wilys men NEJ dom hade inga så då tänkte jag men det gör inget dom har det på Andys.

Vi gick dit men NEJ det hade dom inte dom var slut!
Fan!
Klockan var redan halv 4 så vi kollade på ica men där hade dom slutat sälja strumpor.
Sen till H&M och då hade Antonio spillt glass på hela sin tröja så det var bara att köpa strumpor och en tröja.

Min man ville kpa ett spel - Game, vilket tog typ 20 min

Efter det var jag GRINIG!
Antonio höll på att somna i vagnen och Isabel behövde mat.

Vi kom till Andys och det var jätte mycket folk så jag höll på att säga att vi skulle gå men det kunde vi ju inte!

Det var första gången min man var där och det var riktigt lyckat :D
Förutom att jag hade jätte duma byxor men en j*vla knapp  bak som gjorde ont när man åkte men hahah vad gör man inte för att ens unge ska ha roligt.

Vi var inte där så länge men det räckte alla var jätte trötta så det blev McDonalds.
Som tur var kom vi hem snabbt och ungarna fick sova direkt.

Det var en jätte bra dag men nästa gång får vi planera lite bättre :D
Och jag kanske ska lyssna på min man när han säger att vi ska ta med extra kläder till ungarna :P

Dessutom betalade jag dom sista räkningarna i dag och såg att bara idag gick vi på
800kr - :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0