GE FAN I ATT SKRIVA TILL MIG IDIOT!

Du som kommenterar anonymt antagligen känner jag dig eller vet vem du är för annars är du bara riktigt patetisk som inte vågar skriva vem du är!
"Inte för att vara elak eller så" men DU är inte riktigt frisk i huvudet!
Fan om du inte vågar skriva vem du är så var lite mogen och sluta kommentera nej men vänta lite du sitter nog och kommenterar för att DU inte har några vänner och inte har ett liv så du måste klaga på att jag har det.
Att jag har en man och två barn för det verkar du störa dig på.
Är du avis på något sätt är det var de här handlar om!

FAN JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ IDOTER SOM KOMMENTERAR ANONYMT!
FAN LÄGG AV MED DET ERA STÖRDA JÄVLAR!
SKAFFA ETT EGET LIV!

Nu ger jag dig antagligen en kick till att skriva till mig igen eftersom att det här är precis vad du ville.
Ha en reaktion och typ säga "inte för att vara elak" men du rä störd i huvudet eller något sånt.
Haha jag tycker synd om dig din patetiska lilla skit!

Här har vi en till som tycker du ska sluta!

bella om Nu får ni lägga av:
varför dessa påhopp??. alltså riktat till den som e anonym. varför läser du annas blogg om du stör dej så mkt o vänner har hon i massor . så lägg ner. skaffa dej ett eget liv istället för att lägga näsan i blöt hos andra!

Kommentarer
Postat av: Elin - Blueebarry

Jag skulle bli superglad om du ville rösta på mig till veckans blogg. Jag är nr 10 i grupp 1.

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html

2010-07-15 @ 22:20:56
URL: http://blueebarry.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är riktigt riktigt irriterande med folk som gör så. Kan man inte kolla IP-adressen eller nått då?

2010-07-16 @ 11:17:01
URL: http://carro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0