Fy f*n vad det är

varmt!
Jag och ungarna höll på att uppa av när vi var ute.
Vi åkte till ringen för att jag skulle låna min mans buss kort och därifrån gick vi till mariatorget,
skulle till en sy butik för att köpa typ hehe.

Ungarna somnade som tur var i vagnen sammtidigt och jag försökte gå i skuggan hela tiden men även det var skit varmt.
Efter vi fixat tyg tänkte jag att vi skulle ka till panduro och köpa två jätte gulliga fjälrilar men det var för varmt så vi hann precis till sandsborg sen vaknade Antonio så då passade vi på att köpa en glass och gick till våran gård och lekte lite.

Fick låna en basketboll av en grann och jag har blivt sjukt dålig fast det är inte så konstigt efter att ha sytt min hand så kan jag inte röra den lika bra längre.

Bel sover och jag ska fixa lite mat till Antonio sen ska vi ut igen och vänta på att deras papi kommer hem han slutar kl 7.

Hoppas verkligen att det inte är lika varmt i morgon för det är riktigt äckligt att vara ute!

Bilder kommer senare orkar inte ladda upp dom nu får bli när min man nattar Antonio.

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Hehe, det såg jag inte förrän du sa det :) Sammanträffande.. Men jag tycker faktiskt du är en aning lik Teresa med .. ;)

2010-07-12 @ 18:39:42
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0