En jädrans omväg

Ibland förstår jag inte vad jag tänker med haha.
Syster kom nämligen hit och vi skulle till Bagis och bada hon föreslog att vi skulle ta bussen man jag tänkte "det går ju ingen härifrån"
Vi gick till kärrtop och sen åkte en station med tunnelbanan till Bagis.
Det tog typ en timme och syster hade tänkt att vi skulle gått direkt när hon kom men då skulle ungarna precis äta.

Från Bagis till stranden tog det ca 30 min.

Vi badade och hade trevligt Antonio tyckte det var jätte roligt men han råkade ramla två gången den gång till halsen och en gång fick han en kall sup men det var ingen fara han blev inte rädd.

Haha sen sa syrran att Antonio skulle kolla i vattnet för det fanns fiskar där då hoppade han upp i mitt knä och satt och kollade på en massa fiskar men sen vågade han inte gå ner igen.

Syster hade lite bråttom så det passade bra att vi också gick, vilket också var tur för den backen alltså jag skulle aldrig lyckats köra syskon vagnen upp där.

När vi gick mot tunnelbanan så åkte en buss förbi
*FAN* Jag hade helt glömmt att det gick en buss dit och den tar 5 min från oss vi hade sparat säkert 1½ timme på att ta bussen.

Hur som helst nu vet vi det till nästa gång fattar inte att jag glömmde bort det.
Ungarna somnade i vagnen som tur var och Antonio vaknade nyss vi ska väl äta lite middag snart och sen ut på gården och leka.

Hoppas att min man kommer hem säkert det var någon idiot som hade hotat honom på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så fin header! :- )

2010-07-14 @ 21:27:26
URL: http://nutaliee.blogg.no
Postat av: sara

Vilka sötnosar du har =) //Sara

2010-07-14 @ 21:59:35
URL: http://sandsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0