Antagit utmaningen

Jag antog utmaningen från knoddenojag

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet. När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

Fast jag utmanar alla som vill har väldigt dålig fantasi när det gäller vilka jag ska utmana :P

Okej sex saker ni inte visste om mig

1. När jag blir nervös så blir jag jätte kissnödig haha måste kissa typ helatiden

2. Tycker att Pussycat Dolls är as coola, snygga och gryma haha inte haft något emot att vara med i PCD.

3. Jag slösar pengar som det vore vatten vet inte hur många 10.000 jag har slängt bort på onödiga saker av säkert 70.00 är det bara två stora saker jag vet och det är min tv och dator.

4. Har sjuk humor samma som min man vilket är tur annars hade vi tyckt att den andra var sjuk i huvudet haha

5. Använder aldrig kniv när jag äter jag "skär" med gaffeln och äter med "fel" hand

6. Hatar att dricka vatten tycker det smakar jätte äckligt ska det gå ner direkt från kranen måste det vara is kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0