Alltså

i dagen har varit sjukt äcklig varm.
Tänk om det bara fortsätter bli varmare och varmare vad händer då?

Vi har i alla fall varit inne hela dagen det var för varmt för ungarna att gå ut.
Som tur var det lite kallt i Bels rum så hon kunde vara där.
Vid 7 gick vi ut  och lekte på gården sen handlade vi det är allt vi gjort idag.

Hoppas verkligen att det inte fortsätter att bli sån här varmt för ungarnas skull.
Har ingen anning om vad vi ska hitta på i morgon.

Efter jag nattat Antonio vaknade jag i tid fö ratt kolla på förlägningen på VM och så klart vann Spanien!!!
Sjukt bra!
Både jag och min man hade lust att stå och skrika men det funkar ju inte med två sovande ungar haha.


Kommentarer
Postat av: camilla kilen

fin blogg :)

2010-07-12 @ 03:23:48
URL: http://camiillakiilen.blogg.no/
Postat av: M i z c a

På bild nummer två är din son väldigt likt Tumadre.blogg.se´s son ..

2010-07-12 @ 14:12:57
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0