Snö

Alltså seriöst det är sjuk mycket snö ute.
Vaknade halv tio av att mamma ringde, skulle vara på bvc kl 10.
Men jag sa till mamma attdet var lungt eftersom att det bara tar 5min att gå dit.
Fem i gick jag, men det var så sjuk mycket snö att det tog mer än en kvart att gå dit.
Isabel är nu 54 cm :D alltså har hon växt 10 cm sen hon föddes :D
Sen väger hon 4030g :D
Hon är allt en liten tjockis, hihi.

När vi var nästan precis utanför dörren så ringde min man och sa att vi skulle till vårdcentralen med ungarna, så jag fick gå upp så bytte vi till syskonvagnen och sen gick vi iväg.

Antonio fick ett stick i fingret och sen kollade dom öron och munnen.
Dom trodde att det kanske var öroninfalmation på gång men vi skull eävnta tills på måndag och se om han blivit bättre.

Nu är vi hemma, Antonio ska vila och vi ska snart städa.
Senare ikväll ska vi få ett skötbord hem leverarat :D
Ska bli väldigt skönt att få ordning på Isabels grejer iallafall.

Nej nu ska jag äta är sjukt hungrig


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe okej. Är dom?

Jag tycker båda är fina men jag har fastnat lite mer för den första, kombivagnen.. Plus att det var mycket mer grejer till i priset.. men vill ju självklart att lillen ska ligga bekvämt. Får se vilken det blir... Jag kan inte bestämma mig :p

2010-01-28 @ 20:25:37
URL: http://ivantanstid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0