Sjukhuset igen

Vi kom hem igår kvart i nio.
PÅ sjukhuset visst dom inte vad det kunde vara dom tog infektionsprov men det var lågt och sen tog dom rs virus prov, eller vad det nu heter.
Det var negativt.
När vi var där blev hon lite piggare och åt lite.
Dom hittade alltså inge fel förutom att hennes hjärta slog lite snabbt så vi fick en tid tills kl 10.00 i dag.
Imorse åkte vi dit efter lämmnat Antonio på dagis.
Ioch med allt det här med Isabel så är det riktigt skönt att han har dagis att gå till, jaja iallafall.
Dom lyssnade på hjärtat, lungorna och vägde henne vi berättade att hon hade spytt upp allt igår kväll och imorse.
Eftersom att dom fortfarande inte hittar något fel så bestämde hon att Isabel skulle skrivas in på avdelning 74.
Men att vi fick direkt permis.
Alltså om det blev värre så skulle vi ringa och om vi behövde åka in så slipper vi att åka till akuten.

Vi funderar på att ringa in, hon sov i fyra timmar sen tänkte jag amma henne men hon vägrade vakna.
jag la henne mitt i min säng utan något runt om då brukar hon vakna men hon bara fortsatte att sova.
Min man försökte få henne att vakna men det gick inte.
Men efter typ en halv timme så vaknade hon.
Jag lyckades amma henne så nu får vi se om hon spyr igen och om hon fortsätter att sova mycket.
För det får hon inte göra sa docktorn.


Kommentarer
Postat av: nathalie

jaha :) mina föräldrar tänkte döpa mig till isabel men det blev nathalie :) ha en bra dag !

2010-01-22 @ 20:24:02
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0