Så trött


Jag kom hem för en timme sen.
Var i liljeholmen med tre andra mammor och en blivande mamma.
Det var trevligt, lite tyst i början men dom var väldigt snälla och två av bebisarna var födda på samma dag som Isabel.
Vi fikade förs sen kollade vi p bebis kläder och sen gick vi till McDonalds och åt lite.
Isabel sov helatiden :P
Mötte upp syster vid slussen och bytte jacka.
Handlade på Ica och precis i hissen så vaknade Isabel, så direkt när vi kom in så ammade jag henne och nu sover hon igen :P
Vi ska snart äta middag och sen ska vi sova.
Jag är sjukt trött.
Imorgon ska jag och Antonio till Barnadiset och träffa andra unga mammor och barn.
Isabel får stanna hemma med sin papi.
Behöver lite ensam tid med Antonio.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0