Onsdag 20 Januari 2010


Idag har Antonio varit på dagis och jag sov tills kl var et då jag började städa lite.
Kl två kom Lilima och Maya hit.
Vi satt och pratade medans Lilima lekt, min man hämtade Antonio på dagis.
När han kom hem så höll han på att bisa springa fram och tillbaka och slänga en massa saker.
Lilima flydde upp til Maya i soffan :)
Vi drack lite varmchoklad.
Vi följde dom till ica sen gick vi och handlade och dom åkte, Antonio ropade mama efter dom tror att han försökte ropa Maya :D
Vi har nyss ätit kebab och Antonio är bebis.
Han har blivit lite bebis sen Isabel föddes, han ligger i sin papis knä i ammningskudden och dricker välling.


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid!

haha nej det håller jag verkligen med om! Namnet fick mig att tveka lite faktiskt men jag är såå glad att jag köpte den i alla fall tillslut :)

Jag blev tipsad om att köpa den på Clas olssons men sen såg jag att det fanns på Ica Maxi också.. Det ska vara den fasta för den flytande ska tydligen vara sämre :)

2010-01-20 @ 22:24:14
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0