Igår


Igår var det fullt upp.
På morgonen hade vi besök och sen skulle vi till Bvc med båda ungarna
Isabel hade gått upp jätte bra i vikt och hon är hela 51cm nu :D
Antonio väger inte ens 11kg men han är 82 cm.
Inte konstigt att haninte väger så mycker han äter ju som en myra.
men hon sa att det inte var någon fara.
Antonio fick sin andra vaccinspruta igår också.

Sen mötte vi Maya och Lilima vid tunnelbannan.
DEt var jätte länge sen vi träffade dom och Lilima är ju riktigt stor nu.
Hon och Antonio funkde bra ihop men Antonio ville pussa och krama på henne då blev hon lite rädd men annars gick det bra :)

Jag lyckades natta Antonio för andra gången sen Isabel föddes.
Vi vaknade vid 1, han var helt bränn het.
Det var läskigt så jag skrk på min man och så kom han med tempen och det visade sig att han hade 40,5 :S
Vi ringe till vårdguiden och dom sa att det var på gränsen till att behöva åka in.
Sen började han spy jätte mycket så då beställde vi en taxi och tänkte åka in.
Sen visade det sig att jag inte hade några pengar på kortet så min man kom upp med Antonio igen.
Vi tog tempen igen och å hade den som tur var sjunkit.
Nu är han bara lite febrig som tur är.

Hatar när ens ungar blir sjuka, det är det värsta som finns.
Dessutom mistänker jag att Isabel kanske har lite kolik.


Kommentarer
Postat av: Lii

Håller med! Jobbigt när barnen är sjuka, hoppas er lilla kille mår bättre idag.



Lii

2010-01-06 @ 22:18:40
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0