Idag


Det är riktigt roligt att få så många kommentarer så tack så mycket =)
Som jag sagt förut det gör det roligare att blogga.

När jag vaknade i dag och kollade in i vardagsrummet såg det ut som ett jag vet inte vad, men det ligger leksaker över hela golvet, och Antonio har dragit framm alla sina kläder så det är helt kaos där inne.
Förstår inte hur man lyckas men men :)

Köket är också helt stökigt så efter att jag nu ätit min frukost ska jag städa och sen hoppas jag verkligen att dom där typerna med skötbordet kommer idag.

Nej nu måste jag städa.


Kommentarer
Postat av: ll Rania ll You know me right? ;)

ÅH, VILKA SÖTA MAN!

VILKET FINT PAR NI ÄR :D

Du måste vara riktigt stolt alltså!



Hur mår du? :D

2010-01-31 @ 17:50:02
URL: http://raaniias.blogg.se/
Postat av: Nicole - Mamma till C

Haha så gör min dotter ibland :)

2010-01-31 @ 22:34:15
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0