Helgen


Dom senaste kvällarna har jag varit så trött att jag somnat tidigt, min man också.
I lördags åkte vi in till ringen och shoppade, vi hade fått massa presentkort ijul och sen hade vi några innan.
Först gick vi till HM och köpte lite kläder till ungarna, det var lite konstigt att det typ inte fanns några kläder i stl 50. Så det fick bli två rosa bodysar i stl 56 itället men det var väldigt stora :P
Vi hittade lite snyggt till Antonio också.

Efter det åt vi på subway.
Det var faktisgt gott.
Antonio fick ju en docka ijulklapp
Det tar han med sig överallt :D
När vi ska ut frågar vi om han vill ha dockan med så säger han mm och springer och hämmtar henne :D
Så hon fick också äta lite macka, haha.

Vi gick till åhlens och köpte en massa saker, så nu är alla pengarna slut:D
Här är lite av det vi köpte.




Antonio är så söt, han står på tå och tro det eller ej så är det han själv som bestämt att han ska olika vantar och olika skor/tofflor på sig :P
Innomhus.
Men han är ju cool vad han en har på sig min lilla prins.


Igår söndags, städade jag som en galning,
Mamma kom förbi och hämtade upp mig Antonio och Isabel för att åka till en bekant till henne som jobbar som bm på sös.
Hon jobbade på avdelning där jag var när A föddes.
Hon skulle iallafall hjälpa mig att lära mig hur man knyter en bärsjal.
Vi stannade där ett bra tag och fikade lite och Antonio fick låna lite leksaker.

Det var väldigt lätt att knyta den men beskrivningen på sjalen var ju inte den bästa men nu vet jag hur man gör.
Efter det skulle vi åta middag hoss mamma och hennes kille.
Antonio fick låna en dock mat stol till sin docka som han själv ville sitta i.
Sen en gunghäst och en dockvagn :D
Så han var nöjd och glad hela kvällen.

Måste säga att det är riktigt skönt att komma hemifrån iband och vara utan min man.
När vi kom hem somnade alla fyra nästan direkt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

naaw,vilken söting! :D

2010-01-07 @ 19:49:22
URL: http://kakhusets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0