...................


Själva grejen med min blogg var ju igentligen att jag skulle kunna skriva väldigt öppet om saker och ting.
Men eftersom att det finns vissa människor som läser min blogg så går det inte.
Till och med sånna som inte ens gillar mig, så då kan man ju undra varför dom ens läser.
För att kanske se om jag skriver något elakt och sen gå och berätta det för min man!?
Antagligen jaa, men saken är ju den att min man läser inte min blogg han ver mycket väl att jag har den och han vet vad jag tycker om saker och ting och vissa människor.

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med bloggen.
Känns lixom lite mennigslöst om jag nu ska sitta här och låtsas om att vissa saker inte ens stör mig när det gör de ganska mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0