Buu för Dodde.se!


Nu är jag riktigt irriterad!
Jag har letat ett bra tag efter en BLÅ sulkydockvagn, men inte hittat någon.
Så jag kollade på nätet och hittade en på dodde.se
Jag la till den ikassan och så stog det
Totalsumma 198kr
Fan va bra tänkte jag, under 200kr.
Jag fick ett mail av dom där det stod att jag beställt en dockvagn
MEN nu står det att det kostar 237kr.
Vad i helvete, så jag skickar ett mail till killen som säger det och klagar, visst att det kanske blir det med frakt och så men då måste dom ju skriva det innan men trycker på beställ.
Menar det står ju TOTALSUMMA.
Sen står det att man få en blå eller rosa, så jag frågar om vi kan få en BLÅ.
Visst säger han, blå är inga problem!

Idag fick jag ett sms som sa att paketet kommit, va bra tänker jag efter tjafs om pengar så blir det väl bra endå. så efter att vi hämtat A på dagis hämtar vi det.
Direkt när vi kommer hem så river A upp paketet.
MEN det finns TRE fel.
Första, den är JÄTTE liten, alltså mini mini.
Andra, den ser INTE ut som på bilden
Tredje den ser ut såhär: ROSA, inte bara rosa utan knall rosa.



Nej uch för Dodde.se!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

men gud vad dåligt!!

2010-01-15 @ 12:02:56
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0