Barnadiset


Jag kan samman fatta dagen på barnadiset så här,
Jag och Antonio hade roligt.
Försökte hälsa på några mammor men det var två av typ 15 stycken som sa hej.
Lyckat...
Iallafall så lekta jag och Antonio ensamma och vi hade iallafall roligt.
Lillen hoppade hopp borg och cyklade och lekte i bollhavet.
Så vi hade roligt förutom när det kom en snorunge på fem år och höll på att säga att Antonio var för liten och inte fick vara med och hoppa och att han skulle gå därifrån.
Kan inte föräldrar lära sina snor ungar att inte vara elaka mot andra små barn!!
Fan jag blir arg, nu kommer säkert folk säga-
Men hon var ju liten hon förstår inte, bla bla bla.
Hon är inte alls så liten, Fan inte ens Antonio som faktiskt är liten är inte så elak!
Min unge får fan hoppa där om han vill!
Efter två timmer lek så beställde jag pannkakor och Antonio åt med glädje :D
Sen åkte vi hem som tur var han vi precis med bussen.

Vi hade en bra dag idag och det var väldigt skönt att hitta på något själv med Antonio.
Min lilla älskling.
Min stora lilla älskling är han ju nu :D

Några bilder från idag.






Jisses såg just att om exakt TRE månader fyller Antonio TVÅ år!!!! :D
Då blir det kalas, men ballonger presenter och tårta :D


Kommentarer
Postat av: nathalie

åh så söt i bollhavet :D

2010-01-26 @ 10:36:43
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0