30 Januari

Jag har blivit nomenared i en tävling här så alla snäll kan ju ta och rösta på mig så blir lilla jag väldigt glad :D

Man får göra det bästa av vad som finns.
Alla är ju sjuka så att gå ut och hitt apå något är inte så bra.
Antonio och jag lekte lite men sen blev han arg på mig och ville inte leka mera så då frågade jag Antonio om han ville bada.
Vilket han så klart ville.
Han älskar att bada.
Jag tog fram lilla badbaljan och så fick han vara där i men han ville inte sitta ner sen kissade han i vattnet :)
Så då fick han bada i badkaret istället, haha men då ville han inte bada själv.
Han sa Mamma bada så då fanns det inte så mycket annat att göra än att hoppa i.
Vi badade säkert en timme och hade jätte roligt Antonio tyckte det var hysteriskt roligt att skvätta vatten i ansiktet på mig så jag nästan inte kunde andas :D
Så vad gör man inte för sin lilla prins, haha.
Nu ska vi äta lite mat, antagligen kommer Antonio inte äta något idag heller man man måste ju prova.

Ikväll ska man man antagligen ut och supa, haha
Så jag ska vara själv med ungarna, får se hur det går att natta Antonio och Isabel.


Kommentarer
Postat av: Christin

Hallå! Fin blogg du har =)



Har tävling hos oss om du har lust att kika in :) lottar ut en härlig klänning :-)

2010-01-30 @ 20:56:12
URL: http://kundinfo.blogg.se/
Postat av: Ladytubii

Hej, du har verkligen en jättefin blogg :)



Jag försökte att fixa det som du gjort till dina barn... när de fyller år och så, men det är så svårt när man inte fattar ngt haha den blir inte så fin som din :(



Kram

2010-01-31 @ 15:13:42
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0