2010


Ännu ett år har passerat.
Det har hänt ganska mycket förra året.
16 Februari-Jag och min man firade våran första bröllopsdag.
Mars-Jag blev gravid.
19 April-Antonio fyllde 1år.
5 Juni-Jag fyllde 20 år, ingen tonåring längre.
25 Augusti-Antonio började på dagis.
10 November-Isabel föddes 7 veckor för tidigt.

Det här året så händer det nog inget specigelt för oss skulle jag tro.
Eller aa Isabel fyller ju ett :D
Annars är det två kompisar till oss som ska få barn och en annan kompis som gifter sig :D

Jag kommer ju vara mamma ledig hela året förutom januari och februari men eftersom att jag inte har något annat att göra så kommer jag ju bara vara hemma då också.
Antonio kommer nog få vara hemma en eller två dagar i veckan.

Sen ska jag också försöka lista ut vad jag ska plugga nästa år efter att Isabel börjat på dagis.
Dessutom måste jag gå ner minst 10 kilo.
:D



Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är 20 år nu så stämmer ju inte din överskrift på din blogg där det står: 19 år, gift och mamma :)

2010-01-02 @ 11:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0