1 Januari 2010


Hela familjen är samlade i sovrummet.
Antonio sitter lutat över spsälsängen och beundrar sin lillasyster :D
Han försöker hjälpa henne med nappen som hon tappat och så klappar han lite på hennes huvud.
Min man somnade så fort han la sig i min säng.
Ska försöka få upp honom så vi kan gå och äta frukost snart.

Idag ska ska det städas lite och sen ska vi ju hem till svärmor.
Hoppas vi orkar.
Jg var uppe till halv fem i natt och min man var uppe till tre.
Det nya året firades på balkongen med ett glas äppeldricka och för min mans del cola :D
Skulle vilja ha något mera festligt men jag kan inte dricka något med bubblor i för Isabel får ont i magen då, knäppt men så är det.

Gott Nytt år! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå sover ni inte i samma säng?

2010-01-01 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0