Natt


Jaha kl är snart kvar över fyra och jag är vaken, Isabel har spyt hela natten och hostar en massa så jag vågar inte riktigt sova.
Isabel sover nu som tur är, hon ville inte sova i sin egen säng.
Villket jag förstår eftersom att det är helt tomt där, hon har spytt ner hela täcket och lakanet och filtar så det finns bara madrassen kvar.
Hon sover nu i min säng, kan ju säga att den också är ganska ner spydd, inte direkt trevligt men det finns inte så mycket jag kan göra åt det så här mitt i natten.
Får bli till att tvätta i morgon.

Jag har precis fixat klart med Isabels nya skötbord, det var ett riktigt stort bord :D
Tur det så man får plats med allt.


Fint va :D Det finns ingen sån där mjuk sak som ska ligga på, den vi har är Antonios så vi måste köpa en ny,
kanske en rosa :D om jag får, hihi

Nej nu ska jag kanske försöka vila lite medans lillan sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0