igår och idag


Hej hej :)
Idag följde all tre med när vi skulle lämmna Antonio på dagis.
Det var så kallt ute att ungarna fick vara inne idag på morgonen, annar är dom alltid ute från 9 till 11.
Handlade frukost som vanligt på vägen hem.

Orkade inte uppdatera igår var så trött.
Gick inte till bvc i går eftersom att det inte var någon som svarade när vi ringde, vid 12 var jag hemma hos Maya och gud va liten Minoo var. Jätte gullig.
Isabel var jätte stor när dom låg brevid varandra i soffan :D
Vi åt lite lunch tillsamman och lilla Lilima busade med maten, sen kollade vi lite förlossningskliniken.
Isabel var vaken från att vi kom dit tills vi åkte hem.
Typ fyra timmar så hon börjar bli mer och mer vaken.

Hon somnade som tur var på vägen hem efter att ha ätit 160ml igen.
När vi kom till slussen och skulle åka en hiss kom det en tant och kollade på min vagn och sa.
Hade du räknad med att få två?
Hade nämligen syskonvagnen, men vadå "räknat med att få två"
Att jag ville ha tvillingar eller att jag hade fått tvillingar och att en inte klarat sig?
haha jaja, svarade iallafall att jag har två bran men att sonen är hemma.
Tanten- jasså men han kanske får åka med ibalnd också?
Jag- Haha ja det får han :D
Tanten- så pass .
Sen gick vi av.
Haha, knas tant.

Allafall så kom mamma och hjälpte mig att laga middag köttfärskyllda paprikor, Antonio diskade mednas.
Mamma blev smått galen, haha hon blir så lätt stessad.
Det var en lyckad middag, Antonio åt bara ris och köttfärs, han brukar älska paprika men tydligen inte den som varit i ugnen :P

Sen var det tandborstning och bokläsning och sen lyckades jag natta honom :D
Jag var så trött och jag somnade innan honom och då brukar hon tycka att jg är så tråkig att han också somnar.
Sen kollade jag och min man på Band of Brother och åt popcorn, älskar dom filmerna dom är så grymt bra!!!
Min Band Of Brothers box får ingen röra eller låna, haha :D
Sen skulle jag sova men innan skulle jag amma Isabel så jag tänkte att hon kunde sova i min säng en stund så hon sov ordentligt när jag la henne i spjälsängen men jag somnade ju så klart och vaknade kl kvart i 8 :D

Ska nog passa på att vila lite nu medans Antonio är på dagis.

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

men jag har fan ingen koll :o

följer över 200 bloggar

2010-02-11 @ 11:50:47
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0