Trevligt med familjen


Efter vi hämtat Antonio på dagis så la vi oss i sängen och läste lite bok och busade.
Kl 5 började vi laga midag, Antonio diskade.
Isabel vakande och fick mat och Antonio fick kolla lite på tv medans jag matade lillan.
Sen la jag Isabel och Antonio och jag gick in till köket och hjälpte min man.
Antonio ville inte diska idag så han fick sitta i stolen och äta lite grönsaker.
Idag blev det kyklingkorv med curry och ris, riktogt gott det med :D
Medans maten puttrade på spisen lyssnade på vi på reggaeton och jag och min man dansade salsa :D
haha!
Det är riktigt mysigt och roligt att laga mat tillsammans men sin lilla familj.
Antonio ska snart sova.
Nu ska jag svara på lite frågor, en tjej skulle göra ett skolarbete om unga mammor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0