Torsdag

Dom har stängt av vattnet i hela huset i dag så det var tur att vi sov så länge.
Kl 12 var vi på bvc och mätte och vägde Isabel väger hu 4500g och är 57 cm lång :D
Min lilla tjej är inte så liten längre, nästa vecka ska hon få sin tre månaders vaccin, trodde att hon skulle vänta tills hon blev tre månader på riktigt men det behövdes tydligen inte, dom sa att det var bätte att göra det nu.
Vi åkte till skanstull och åt kebab, Antonio vägrar äta som vanligt, hanvill absolut inte äta något han dracka bara en mer.
Vi mötte upp mamma vid H&M och hon skulle ta med Antonio till spårvagnsmuseet.
Vi skulle till sös på återbesök för Isabel, dom kollade lite lyssnade och allt var bra.
Sen skulle vi upp till avdelningen och lämmnatillbaka en pump och sen fixa några paper, men det gick inte så bra.
Dom skulle iallafall försöka fixa det.
Nu är vi hemma, tunnelbanne snubben var en idiot som nästan stängde dörrarna på vagnen och min man så jag fick knuffa in dom så jag blev klämnd, men det gör inte så mycket fy fan för människor som honom.
Jag hade riktigt godlust att gå fram till honom och skrika att han måste väll fatta själv att man ska ta det lungt om en vagn håller på att köra på tunnelbannan.
Jävla idiot!!! 
Försöker ladda upp en video med bröllops bilderna nu vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0