Morgon igen

Tycker att det är morgon helatiden :P
Isabel har sovit i min säng hela natten, fattar inte hur det går till.
Jag minns inte att jag la henne där :)
Hon måste sluta sova i min säng det är inte bra, men det är mysigt.
Antonio är på väg till dagis och Isabel sover igen.
Hon drack hela 160ml ersättning nu på morgonen, vet inte hur allt får plats i den lilla magen, hihi

Vet inte om vi ska till bvc i dag dom ringde så vi ska försöka ringa dit snart och se vad dom villle.
Idag ska vi (jag & Isabel) hem till Maya och träffa lilla Minoo :D
Vi har aldrig träffat henne förut, hon är ju bara två veckor.
Så det ska bli roligt.

Skriver sen hej så länge

Isabel blir tre månader idag!!!!!

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

heej söte! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? :>

2010-02-10 @ 11:33:55
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0