Lördag 20 Februari

Sorry för at jag är så dålig på att updatera, Isabel blir mer och mer vaken för varje dag.
Hon är en jätte glad liten tjej som ler så fort man pratar med henne.
Antonio älskar henne verkligen, imorse hjälpte han mig att byta blöja, sen hoppade han upp i sängen och satt och pussade på henne, och klappade henne på huvudet.
Hon har så långt hår att hon kanske kan börja ha tofsar redan nu haha :D

Igår var på på babyland eller babyproffsen kanske det var, i alla fall så köpte vi en skötbädd och en sån där som bebisen kan ligga på i badkaret.
Vi köpte också hjulskydd eftersom att vi har syskonvagnen inne.
Kollade på en lift till Isabel men den var dyr kostade 1700, får se om vi har råd, dom andra var så fula :P
Sen kollade jag på en ny emmaljunga vagn, city cross, den var väldigt låg och kostade typ 5900kr.
Ska tydligen finnas en city classic men den hade dom inte inne, så på måndag ska jag kolla på den på ett annat ställe, den kostade bara 4300kr.

Snart ska jag försöka få med hela lilla familjen ut på en kort promenad, Antonio behöver springa av sig lite.
Det är säkert as kallt ute.
Ikväll ska jag kolla på Fame hade jag tänkt, hoppas den är bra.

Juste igår var ju den 19 onde vilken innebär att det är mindre än 2 månader kvar tills Antonio fyller 2ÅR!!!!!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0