Lördag 13 februari


Mamma kommer halv tre och hämtar mig vi ska åka till Yasuragi hasseludden eller vad det heter :P
Min syster har typ praktik där så mamma och jag ska dit och bada sen ska vi på lära oss göra sushi sen ska vi äta middag alla tre.
Ungarna ska vara hemma med sin papi och så kommer hans/våra två kompisar hit.
Vet inte hur länge vi blir borta med det lär ju bli några timmar.
Är sjukt trött, vaknade kl 3 och kunde inte somna om så jag kollade på os grejsen och var uppe till kl 6 när jag skulle sova så kunde jag inte för jag hade sjukt ont i huvudet och sen så klart när jag nästan somnat så vaknade Isabel.
Fick vila en stund på morgonen som tur var.
Nu ska jag göra mig iordning, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0