Kväll

stövlarna hittade jag på www.bonprix.se men nu när jag kollade fanns dom inte kvar :(
Hoppas hoppas att dom får in dom igen.

Jag har precis ammat Isabel och innan det nattade jag Antonio, jag somnade före honom det var ju tur annars hade han nog inte somnat.
Imorgon ska vi städa och kanske gå ut om det inte är för kallt.
Börjar ju som sagt efter två år bli lite tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna.

Men det är ju för kallt för att gå ut och Isabel är för liten för att gå på öppnaförskolan, tycker jag.
Hon får ju igentig ut av det så det skulle ju vara för min skulle.
Imorgon kommer mamma hit hon hämtar Antonio på dagis och sen ska vi äta middag.
Hon ska också ta hit Antonios gammla babsitter.
Isabel börjar bli stor nog för att sitta i den nu, det är ingen sån med liggläge så bebisarna måste ju vara lite stadiga i nacken.

Nu ska jag kolla klart på Fame filmen har tagit typ tre dagar för att kolla på den, hitills har den varit jätte dålig.
Den är så rak och tråkig, hopps den blir bättre på slutet.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0